კომუნიკაციური აუდიტიდან ცნობილი გახდა, რომ საქართველოში ლატვიის შესახებ ძალიან მწირი ინფორმაცია და დაბალი ცნობადობა არსებობდა. მედიაში გაშუქებული ინფორმაცია არ ქმნიდა ლატვიის შესახებ დამაჯერებელ სურათს და დადებით იმიჯს, ხოლო ლატვიის ტურისტული, ეკონომიუკური და კულტურული საკითხების შესახებ ქართველების ცოდნა არასაკმარისი იყო.
დროის სიმცირიდან გამომდინარე, დაიგეგმა თანმიმდევრული და რეგულარული PR & მარკეტინგული კამპანია სახელწოდებით „აღმოაჩინე ლატვია“ .
კამპანია მოიცავდა სამ ეტაპს:
მიზნები
სტრატეგია
PR & მარკეტინგული კამპანიის „აღმოაჩინე ლატვია“ ფარგლებში „პერიტუს გრუპი“-ს მიერ არჩეული იყო დიდი მოვლენის სტრატეგია, რაც გულისხმობდა კამპანიის ფარგლებში გამართული ღონისძიებებისა და კამპანიის მთავარი პერსონების წარმოჩენას.
რეალიზაცია
პირველ რიგში მოხდა „ლატვიის დღეების“ სახელისა და ლოგოს ტესტირება-ადაპტირება და ადგილობრივი ბაზრისთვის მორგება. შედეგად, კამპანიის სახელწოდება “Taste Latvia” ჩანაცვლდა „აღმოაჩინე ლატვიათი.“
კამპანიის ფარგელბში მომზადდა:
ასევე დამზადდა სარეკლამო მასალები:
მთავარი ღონისძიებები:
სტრატეგიული კომუნიკაციების სააგენტო „პერიტუს გრუპმა“ უზრუნველყო აღნიშნული ღონისძიების და კამპანიის ფარგლებში დაგეგმილი ღონისძიებების აქტიური მედია გაშუქება. “აღმოაჩინე ლატვია”–ს პოზიციონირება აქტიურად და ეფექტურად მოხდა მიზნობრივ ჯგუფებში და დაინტერესებულ მხარეებში.
მედია გაშუქება მოიცავდა:
67 ონლაინ მედია;
28 სატელევიზიო გაშუქება; მათ შორის 4 შოუ;
12 საგაზეთო სტატია;
18 რადიო მასალა და აღნიშნული ღონისძიებების ფოტო და ვიდეო მომსახურება.
სოციალური მედიის გამოხმაურება: გვერდი მოიწონა 1300 ადამინამა, ორი კვირის განმავლობაში 12000 ადამიანმა ნახა აღმოაჩინე ლატვიას აქტივობები.
კამპანიის PR ეფექტმა, რაც მიიღო დამკვეთმა, როგორც ტრადიციული ასევე სოციალური მედიიდან 100. 000 დოლარს გადააჭარბა.
ყველაზე მნიშვნელოვანი მაინც დამკვეთის შეფასებაა:
“2014 წლის ბოლოს, საქართველოში ლატვიის დღეები გაიმართა სახელწოდებით “აღმოაჩინე ლატვია”. ლატვიის განვითარებისა და ინვესტირების სააგენტოსა და სტრატეგიული კომუნიკაციების სააგენტო “პერიტუს გრუპს” შორის ძალიან წარმატებული თანამშრომლობა შედგა. “პერიტუს გრუპი”–ს გუნდი შემოქმედებითი მიდგომებით, მაღალი პასუხისმგებლობითა და პრობლემების სწრაფად გადაჭრის უნარით ხასიათდება. ნამდვილად შეგიძლიათ დაეყრდნოთ მათ და მათი იმედი გქონდეთ, სიამოვნებით ვიმუშავე მათთან” – იადვიგა ნეიმანი – ლატვიის ინვესტირებისა და განთვითარების სააგენტო.